lördag 9 maj 2009

Shoppat till pysselverkstaden!

De här sista dagarna har varit hektiska. Allt har bara snurrat på och det har gått fort! Inget negativt men ibland måste jag bara få stanna upp och andas, ta ett djupt andetag och vila. Jag vill så mycket men ibland klarar inte kroppen och huvudet att följa med.
Så nu ikväll skall jag bara njuta av ensamheten en stund och slappna av lite framför tv´n.

Idag har jag varit med en väninna i Malmö, passade då på att shoppa loss lite grann på Panduro! Jag håller ju på att gjuta lite i betong och gör tomtar så jag behöver en hel del skägg! Sen så köpte jag lite pärlor till de makraméarmbanden jag gör. Jag ska lägga upp lite bilder på det snart!

Jag ska nämligen vara med på Gillesdagarna i Köpmannamagasinet i Smygehamn den 13 och 14 juni! Där ska jag tillsammans med min väninna Lise sälja betongtomtar, betongkrukor, makraméarmband och lite annat. Så nu gäller det att komma igång med betong och pysselverkstaden för snart börjar det dra ihop sig!
Fast jag är nog lite nervös! Tänk om det inte är någon som vill köpa något? Sen står jag där med typ 100 betongtomtar mitt i sommaren?
Nej nu ska jag inte vara så negativ. Jag är jätte glad att jag fått denna chansen. Hade aldrig vågat att anmäla mig till nåt sådant själv. TACK Lise!



PS. Annyca! Jag har inte glömt dina tomtar! De kommer. Jag lovar. DS.

1 kommentar:

  1. Tjena lise här, ja det ska bli skoj hoppas bara att jag bli ledig.......Lovar att köpa många tomtar av dig så gjut du på bara de är ju bara så söta kramen.

    SvaraRadera