onsdag 6 maj 2009

Papperskaos!

Jag skulle behöva en anslagstavla! Helst i size som denna! Det är så sjukt stökigt på vårt "hemma kontor". Räkningar, koder, komihåg lappar, jobbsökningar mm överallt utspritt och ibland på golvet. Det är ett under att inget kommer bort. Jag skäms för att ta ett foto för att visa hur det ser ut...



Jag har tänkt länge hur jag skulle få dit en smart lösning till röran. Det måste bli en anslagstavla för vissa papper som är aktuella vill man ha framme. Det ska vara en snygg och praktisk lösning. Kork är absolut förbjudet så länge det syns.
Gärna då med lite färg förstås!





Jag har hittat ett par lösningar jag tycker är rätt ok...






Bildkälla: Etsy





Bildkälla; Styleroom





Eller så hade jag kanske tänkt mig något enklare som typ en "tvättlina" med klädnypor att fästa papprena i... Ja nått måste jag ha iallafall. Kan bara bli bättre än vad det är nu!



Kanske någon kan hjälpa mig med en smart lösning?










2 kommentarer:

  1. Jag tycker de runda ser bra ut. Verkligen snygga. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har hittat en besöksräknare som funkar =)

    SvaraRadera