söndag 31 maj 2009

Jag är i chock!

Det har hänt nåt helt fantastiskt! Jag och min sambo Magnus har blivit bjudna på en resa till Mallorca ! Jag är fortfarande målös. Det är våra underbara vänner Mari och Wille som har ordnat allt!
Tillsammans med min sambo Magnus har de "hysch pyssat" i flera veckor om detta utan att jag anat det minsta. Jag är fortfarande lite i chock!


I södra Mallorca ska vi bo, Sant Jordi tror jag att det heter. Det ser jätte mysigt ut! Gud vad jag längtar! 10 dagar i värmen tillsammans med sin älskling och sina bästa vänner. Kan det bli bättre? Näää!
Jag ska berätta mer sen just nu försöker jag bara förstå allt.

3 kommentarer:

  1. Grattis vännen......ha så jättekul och bada och sola.//AC

    SvaraRadera
  2. Det är ni värda =) Vi älskar ju er =) Kram Mari och Wille

    SvaraRadera
  3. Men vad kul :) vilka underbara vänner var rädd om dom :)Mallis är underbart

    SvaraRadera