tisdag 5 maj 2009

Pysselkonst med stämplar!

För några dagar sedan köpte jag en ask med bokstavsstämplar från SkaparglädjeTradera. Jag hade tänkt att ha dem och stämpla signaturer på mina betongskapelser när de är klara men ville testa dem lite...


Jag tog två A4 ark, klippte ut ett hjärta i det andra och tejpade över det med lätt tejp på det andra pappret så allt låg stilla på bordet. Lite kladdigt kanske men övning ger färdighet!


Eftersom jag valde ett hjärta som form blev mitt tema kärlek. Så jag skrev alla synonym jag kunde komma på till kärlek och det jag förknippa till det ordet. Man kan ju egentligen skriva om vad som helst! Tex till julen... klipp ut en stjärna. Skriv julord; röd, lussekatt, paket, tomte, russin osv...

Ja så här blev resultatet iallafall! Få se vad jag gör med den. Kanske blir snyggt med en passpoal och snygg ram?


Nja, få se... får nog göra om den... blev nog lite kladdig iallafall. Men man måste ju testa. Eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar