måndag 4 maj 2009

Måla om!

Jag skulle vilja återgå till ett tidigare blogginlägg jag gjorde om Personlig stil... Nu har ju jag och min sambo bott här i vår lgh precis nästan ett år och har nu bott in oss ordentligt!
Som jag sa innan tycker vi om färg. Gärna klara och starka färger. Så nu ska det bli lite uppiffning i köket! Vi har vit köksinredning, vitt kakel, vit tapet och vitt köksmöblemang så ni förstår att det blir mycket VITT! Jag gillar vitt men ibland känns det som det blir lite kallt.
Vi har ett vitt köksbord i typ ellips, vitt bordsskiva och bordsben i silverstål. Det tänkte vi behålla i ursprungsfärgen. Men sen har vi 4 Gilbert stolar från Ikea. Vita också förstås
. Vi hade tänkt att måla dem i 4 olika färger; mörk rosa, limegrön, orange och purpur/mörk lila.
Hoppas det nu blir bra. ja annars är det väl bara o måla om igen! Vad tror ni?
Det är så mycket man vill göra jag älskar att pyssla! Ni måste också kolla in min nya favorit länk till ikea. tänk så mycket man kan göra för så liten peng!
Tyvärr så är min kamera trasig annars hade jag lagt upp lite före bilder på våra fula tråkiga stolar. Men det kommer sen!
Bildkälla; ikea.com

1 kommentar:

  1. Jag tror det kan bli super bra =) och ja vi har sått gräs som galningar så snart har vi kanske vår egen golfbana =) Kramar i massor

    SvaraRadera