fredag 15 maj 2009

Många projekt!

Äntligen fredag! Skönt! Det är inte alltid man uppskattar helgerna på samma sätt som man gjorde då man hade arbetade. Ibland känns det lite som veckodagarna flyter ihop.





Idag har jag fått en hel del gjort. Har fortsatt att gjuta i betongen. Idag blev blev det några krukor sen tog betongen slut. Nu sitter min sambo Magnus och slipar på våra kökstolar som skall målas om. Det sak bli kul att se hur resultatet blir sen! Jag har fotat ett par "före" bilder som jag kommer att lägga upp med "efter" bilder sen.


Idag har jag även börjar att fixa med lampan jag köpte på loppis igår! Den kommer att bli så snygg! Men ni får hållas ett tag till till ni får se resultatet!

Har ni inget bättre för er eller ett par minuter över så kika in på ikea`s hemsida där man kan göra ett litet enkelt test om vilken inredningstil man har.


Jag fick 60 % skandinavisk stil och 40 % modern! Vad det nu ska betyda? :)

Ha en fortsatt bra kväll! Nu ska jag gå och hjälpa till med stolslipningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar