torsdag 17 september 2009

Tigerbalsamtryck!

Tack ni rara för de uppmuntrande kommentarerna. De värmde verkligen. Nu har jag iallafall varit på intervju och jag får reda på i eftermiddag om jag är välkommen. Allt kändes jätte bra när jag var där och "sålde in" mig själv. Jag hoppas bara de blundade för den stora kaffefläcken jag hade på min vita blus... Så kan det gå när man dricker take away kaffe på språng och locket hoppar av.
-Så typiskt dig! Sa min fd chef när jag pratade med henne efter och skulle berätta hur det hade gått.
Ja nu är det bara att vänta och hålla tummarna.


Bild lånad av svenska.yle.fi.

Apropå något helt annat. Jag hittade ett litet kul pyssel på YLE's hemsida; tigerbalsambilder på tyg! Det är nog något jag måste testa. Är det någon som har provat? Tyvärr så är det inte tvättäkta men det finns väl en del man kanske skulle kunna sätta en liten tigerbalsamtygtrycks applikation på.
Nu måste jag bara ta tag i det och lära mig att använda photoshop programmet på datorn så att man kan skriva ut bra bilder.
Klicka här så kommer du direkt till beskrivningen hur du gör tigerbalsambilder.

Nu ska jag sätta mig klistrad vid telefonen resten av dagen och hoppas på ett positivt besked...

Kramar Elin.

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen. Håller alla fingrar och tår och lånar Tigers oxo.
    Lät ju lite spännande det där med tigerbalsamtryck......tror oxo jag testar det.
    Jag har börjat med julkorten.....iaf om jag nu har turen och få några sålda.
    Kramen
    AC

    SvaraRadera