söndag 27 september 2009

Gult loppisfynd.


Oj, nu var det länge sedan jag gjorde ett inlägg här... Men det har varit en stor omställning för mig i och med det nya jobbet. Jag har varit helt utmattad och har bara vilat så mycket jag har kunnat.

Nu börjar det bli riktigt kallt också på morgonen. Jag har plockat fram våra vantar och mössor fast det kanske är lite tidigt ännu. Jag förvarar dem i en gammal väska som jag hittade på loppis i somras Jag tror jag gav 50 kr för den.


Hade egentligen tänkt att använda den som resväska men den är så fin och jag blir så glad av den gula färgen så den får stå framme alltid. Perfekt förvaring till vantar,skarfes mm!

Ha en fortsatt bra kväll!
Kramar Elin.

2 kommentarer:

  1. Trevligt att du har kikat in hos mig, och tack för kommentaren. Vilken fin bild du har i headern, den är verkligen pysselinspirerande.

    Jag tror faktiskt att det är dags för vantar och mössor nu, mornar och kvällar. Kul idé att ha dem i en fin väska.

    Nyponkransen var jättefin och kanske håller nypon bättre än rönnbär? Som tur var insåg jag rätt snart att rönnbär skrumpnar väldigt fort, tur att jag inte hade hunnit göra en krans redan.

    SvaraRadera
  2. Vilken superfin väska, man blir glad av gult!

    SvaraRadera