måndag 7 september 2009

Favoritljus!


TINDRA LJUV 3-pack doftljus från Ikea!
Någonting jag absolut inte kan vara utan är doftljus! Mina favoriter är Ikeas som jag tycker är både prisvärda och bra.
Kramar Elin.
Bild lånad ifrån: Ikea.com.
Ps. Är det någon mer än jag som använder blogger och har problem med redigeringen och förhandsgranskningen när du skriver blogginlägg? Om tycker att mina inlägg ser lite tokiga ut ibland så vet ni varför. Just nu försöker jag att låta bli att slita av mig håret... för att det fungerar inte att göra styckesindelningar! Arrgh! Ds.

1 kommentar:

  1. Håller med dig, IKEA doftljus är både billiga och bra. Luktar helt ljuvligt! Min favorit är vanilj. Ska bli lite mysigt med höst nu så man kan tända lite ljus (även om jag är sommarmmänniska) :) Trevlig helg! /Emmy

    SvaraRadera