tisdag 17 november 2009

Tungt soffbord!

Nu när jag står här hemma och gjuter mina betongtomtar tänker jag på hur mycket man kan göra med betongen. Betong är ett av de vackraste materialen jag vet och är ju väldigt enkelt att arbeta med.

Bild lånad ifrån etsy.com.

Detta annorlunda soffbordet hittade jag på etsy.com. Bordet är gjord i återvunnen valnöt och betong. Bordet kostar 1 400 USD (ca 9 300 SEK)! Jag undrar vad fraktavgiften blir, för det lär ju väga en del!

Soffbord i betong och valnöt kanske blir ett betongprojekt i framtiden. Men jag väntar nog tills jag skaffar hus med trädgård för att jag tror det skulle bli väldigt snyggt utomhus.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kramar Elin.

3 kommentarer:

  1. Håller med dej fullständigt! Betong är så läckert på nåt annorlunda ruffigt sätt.
    Har lite ljusstakar som just nu står i skåpet men åker fram mellan varven.

    Ha det så gott!!!

    SvaraRadera
  2. Ställer mig kön...tycker oxo mycket om betong - men blev lite för tungt att jobba med för min rygg. Men färdigt kan jag tänka mig det...;:p

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än hålla med, betong har nåt visst, jag beundrar de som kan jobba med det.
    Och tack, fredagen gick bra =)
    Nu har jag lagt ut några bilder på skönhetsprodukterna jag gjorde.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera