måndag 30 november 2009

Scrappa med en tändsticksask!

Av min fiffiga väninna Lottie fick jag iden om att man kan scrappa med en tändsticksask också! Scrappbooking är något av de få pyssel jag egentligen inte alls har tålamod till. Men här har jag lyckats iallafall att jul-scrappa en stor tändsticksask efter alla konstens regler.
Jag har stämplat, stansat, chalkat och limmat med lim och 3D-kuddar...
Så lite mallig är jag faktiskt att jag lyckades med mitt dåliga tålamod!

Så här ser asken ut på framsidan...



... och baksidan!

Titta gärna in på Lotties blogg också. Hon gör fantastiska askar. Jätte fina är dom. Om du inte vill göra en själv så kan du köpa hennes för endast 40 kr styck!


Nu ska jag gå och leta upp mitt julpynt för det tycks vilja gömma sig för mig i år...
Ha det så bra!

Kramar Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar