torsdag 20 augusti 2009

Kärlekstavla...


Bild: Privat.
Jag och min sambo målade en tavla tillsammans. Det blev lite färger kvar efter jag målat om stolarna. Det kanske inte blev världens konstverk men det är inte det viktigaste och inte hade vi de rätta "tavelfärgerna" heller för att måla på duk. Men vad gör det? Helt underbart var det iallafall för att jag och min älskling gjorde något tillsammans och hade väldigt kul ihop!

Vi använde både penslar, köksvampar och händer för att få den struktur vi ville ha. Svårt att se på bilden med min dåliga kamera.

Nu är det vår "kärlekstavla"! Sen tror jag ju också förstås att den kommer bli himla snygg till våra ny målade kökstolar.... Om inte annat matchar färgerna iallafall!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att den är jättefin!!!! =) Ni är bäst =)

    SvaraRadera