torsdag 7 januari 2010

Nytt år och nya tag!

God fortsättning på det nya året vill jag önska er alla! Nu är det ett nytt år och då ska man väl ta nya friska tag? Eller hur? :)
Jag är så dålig på det där med nyårslöften och sånt men jag har iallafall lovat mig själv att försöka att försöka att bättra mig på vissa saker.

Bild: Mina "powerwalkskor" som jag fick i julklapp av min sambo!
  • Jag ska försöka att uppdatera min blogg bättre.
  • Jag ska pyssla mer.
  • Jag ska bli bättre på att höra av mig till vänner.
  • Jag ska försöka tänka mer positivt.
  • Jag ska börja "powerwalka".

Listan hade nog kunnat bli något längre. Men man ska väl inte ta i. Bättre att ta det lilla så att man kan hålla nåt iallafall.

Har ni något nyårslöfte eller något som ni vill bli bättre på?

Kramar Elin.

4 kommentarer:

  1. Sv: Ja, egentligen vet jag inte riktigt men en här virkalongen fungerar så att Veronica lägger ut instruktioner delvis, först garnfärger och sen tror jag att mönstret kommer bitvis. Så får man virka efter det och se vad det blir. Det är första gången jag hör ordet =) men det låter kul om man gillar att virka.
    Blev du klokare? Det var lite rörigt va? Jag får nog lägga ut uppföljare på bloggen =) så att du ser vad som händer.
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  2. Ut och gå med stegräknare MÅSTE nu bli av, bara det blir lite mildare! Har bara några praliner kvar att äta upp :)

    Började jobba igår och det känndes att "muffinsmidjan" växt till sig :( jobb-uniformen satt VÄLDIGT tajt :(
    Så nog ska det powerwolkas här kan jag lova!!

    Fin lista! Hoppas du lyckas med allt!!!
    /Eva

    SvaraRadera
  3. Hej! I år har jag inte formulerat några löften. Det stressar mig bara. Jag ska bara försöka göra sådant som jag mår bra av.

    SvaraRadera
  4. Inga löften här inte...tror nog aldrig jag har avgett nåt sånt.

    Just nu känns motionen långt borta för jag får motion av allt bärande och packande:-) men är det nåt jag borde så är det att börja med det iaf.....när flytten är klar.

    Tar nog bara en blogg-pause men man vet ju aldrig.

    Kommer ändå att följa Er som jag har på Bloglovin och se att ni sköter Er:-)

    KRAMAR!!!

    SvaraRadera