onsdag 20 januari 2010

Garderobs rensning = Tradera

Idag har jag bar gjort något sååå tråkigt... rensat i garderoben. Men vad bra det blir efter och vad duktig man känner sig! Hi hi! Jag är så dålig på att göra mig av med saker men ibland måste man bara.
Eftersom jag själv är ett sådant "Traderafan" har jag sorterat ut det som såg bra ut och lagt ut det till försäljning på Tradera. Jag själv har också handlat mycket där. Både kläder och prylar. Ibland jätte fynd och ibland mindre bra!

Här är lite på vad jag har rensat ur min garderob i dag!

En singoallablus med söta små äpplen och...

... ett par handsydda guldglittriga ballerina skor från Italien.

Är du nyfiken på mina Tradera auktioner? Klicka här. Eller du kanske har några egna sälj-auktioner på gång? Tipsa mig gärna! Jag älskar att fynda på Tradera! :)

Kramar Elin.

Ps. Jag har fått en Award idag! Tusen tack Rita! (ritazdesign.blogg) Ds.

5 kommentarer:

  1. Hihi, nu påminner du mig... Jag rensade ut två säckar kläder (och fotograferade dem o allt!) för sisådär 3-4 månader sedan, men jag har fortfarande inte lagt ut dem på Tradera (som var tanken).

    Svar: Det är inte svårt att hitta fEmail i Helsingör, affären ligger på "huvudgatan" (på en hörna) så du kan inte missa den!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag sålde en ångmasin på tradera innan jul fick 1600:- höll å att dö av lycka visste inte att någon ville ha den alls . Jag lät barnen dela på dom en kul julklapp till dom .

    SvaraRadera
  3. Blusen ser så gullig ut, ska kolla in dina auktioner.

    SvaraRadera
  4. Ja nog är det skönt att få städa garderoben. Det blir liksom alltid så oöversiktligt därinne...

    svar:
    Ja, jag är också sugen på att testa att sy kudde av stickad tröja. Såg faktiskt att http://livetpavestergard.blogspot.com/ hade ett inlägg om just det.

    Hoppas du får en härlig torsdag!

    SvaraRadera
  5. Oj, vá duktig du har varit!! För rensar man i en garderob (som ALLTID är "full") då ÄR men duktig!)

    Ska titta in på Tradera!
    Nej nej... skriker mina garderober?
    Kram
    Eva

    SvaraRadera