måndag 21 december 2009

Traderashopping!

Nu har jag hamnat i Tradera träsket igen! Bu hu! Iallafall för min plånbok. Jag är egentligen ingen shoppoholic, men på Tradera... Man kan göra hur många fina fynd som helst!

Jag skulle egentligen bara sälja ett par gamla vinterjackor. Tyvärr fick jag inga bud på dem.

Här är mitt senaste bud på Tradera!





Bild lånad ifrån: Tradera.com


Kunde inte motstå den! Lite retrostuk som jag gillar. Det ska stå Sweden Solo stämplat i botten. Ingen aning vad det kommer ifrån. Har försökt googla men utan resultat. Någon som kanske vet? 31 kr fick jag betala för den plus frakt.


Ha en fortsatt bra kväll!


Kramar Elin.

3 kommentarer:

  1. Annorlunda, men den har charm!

    Önskar dig en riktigt GOD JUL!
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  2. Ååååh, underbart fin!Verkligen retro, kanonpris ju.

    Jag hade inget lim alls på ljuset, servetten hade smälts ihop med ljuset, det var pappret som brann. Kanske det flamsäkra limmet kan funka som impregnering av bilder, sådär som mossa till ljusstakar är impregneradr? Ska ta och höra med Panduro hur det funkar. Tack för tipset och god jul!

    SvaraRadera
  3. Hej hej... vill bara önska dig en alldeles underbar jul & ett riktigt gott nytt år! Kram kram.

    SvaraRadera