lördag 12 december 2009

Paketinslagning.



Det har varit ganska glest mellan mina inlägg här på sistående.. men ibland susar bara tiden förbi utan att man hinner reflektera att dagarna rinner förbi, och snart är det jul. Men det kan väl ingen ha missat? ;)


Jag har faktiskt varit riktigt duktig i år och har handlat en stor del av mina julklappar redan. Annars är jag den som är ute i sista sekunden, typ dan innan julafton...

Så nu ligger det en liten hög med knöliga julklappar under granen. Jag är nog världssämst att slå in paket! Spelar ingen roll hur jag gör och jag köper alltid de finaste papprena jag kan hitta men det blir inte bättre...


Hittade denna sidan Suprise House.se. Där kan man gå på kurs på hur man slår in paket som ett riktigt proffs! Kolla bilden nedan. Synd att det är i Stockholm... Jag bor ju lite långt ifrån.


Bild lånad ifrån: The Suprise House Concept.


Ett annat litet tips är att gå in på omslagspapper. se och kolla. Där kan du göra ditt egna papper med egna bilder!

Kanske det är någon som har ett enklare tips till mig som har tummen mitt i handen när det gäller paketinslagning?


Kramar Elin.

1 kommentar:

  1. Tjusiga paket, tänk om man kunde göra dom så fina. Tyvärr har jag inga tips
    utan gör som du gör, det blir personligt då =)
    Ha en bra kväll!
    Kram/Rita

    SvaraRadera