fredag 18 december 2009

Julbak och blogguppdatering!



En liten marsipangran får pryda min blogg idag som jag fick i present av en väninna! Är den inte söt? Endast några cm hög.


Idag har jag varit ledig så jag har passat på att baka lite. De blev de klassiska kanelsnurrorna och en mjuk pepparkaka. Lite gott får man ju ha nu till jul!


Som ni kanske har märkt har jag också uppdaterat min blogglista på bloggar jag gillar. Jag har säkert missat någon... Men de är de bloggar jag ofta läser och får inspiration av. Tänk att det finns så många olika kreativa och duktiga människor. Fortsätt gärna att titta in hos dem när du varit hos mig på "Min vrå".


Ha en fortsatt mysig fredagskväll! Nu ska jag gå och klämma på en bulle... ;)

Kramar Elin.

1 kommentar:

  1. Ja den var söt och smaken är söt :-) och god, men lite synd att äta upp den kanske. Och mjuk pepparkaka är gott :-) Det kan jag inte leva utan så här års, måste finnas i frysen hela tiden, jag skivar och stoppar i frysen, sen tinar de fort när det är dags att äta.

    SvaraRadera