måndag 28 december 2009

Ny fisk och inga barr!

Så nu var denna julhelgen över! Fort gick det! Idag tog vi ut julgranen, eller rättare sagt det som var kvar av den. Aldrig mer rödgran. Nästa år blir det en kungsgran eller någon annan sort som inte barrar. Suck!


"Black molly"
Bild lånad ifrån:freshwaterhobbyist.com

Idag har jag också försökt återuppliva det som var kvar av mitt "gamla" akvarium... Jag har inte haft möjligheter att underhålla det på den senaste tiden. Så jag fick akvariet fullt av svartalger. Men nu ska det snart vara i sin ordning igen.
Jag har två black molly och en mal kvar som har överlevt.. men i morgon ska jag få lite nya fiskar. Jag kommer att visa lite före och efter bilder sen när jag är färdig.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kramar Elin.

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt god fortsättning!
    Vad spännande med nytt akvarium, ska bli kul o följa utvecklingen.

    Ha de' bra!
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  2. sneglar på granen som står kvar den barrar.... tror inte den överlever nyåret ;)

    SvaraRadera