lördag 19 december 2009

Filmfrossa!

Bild lånad ifrån:Voddler




Nu har jag äntligen fått Voddler! Voddler fungerar som Spotify. Du kan ladda upp filmer på din dator helt lagligt. Utbudet är finansierat av reklam som endast visas i början av filmen. Vissa av de nyare filmer får du betala för.


Jag skickade en "intresseanmälan" till Voddler för ett par månader sedan men då var de under uppbyggnad fortfarande på sajten. Men vips så kom det en liten inbjudan på min mail som en lite tidig julklapp!




Så nu ska jag bara frossa i en massa filmer tillsammans med min sambo under helgledigheterna. Har du något bra tips på en film som man "måste" bara se?


Passar ju bra nu också när man är insnöad...



Kramar Elin.






Länk: http://www.voddler.com/

3 kommentarer:

  1. Men så smart med detta, fast med filmer.
    Men vi har iofs Telia DigitalTv och Canal+ så då har vi ett filmbibliotek att välja bland på datorn som inte kostar något (mer än det vi redan betalar för att ha kanalerna då förstås)

    SvaraRadera
  2. Jag anmälde mig ganska nyligen till Voddler, så jag lär få vänta ett bra tag, om jag inte vinner någon invites, var med i en utlottning senast idag. Håll tummarna för mig!

    SvaraRadera