tisdag 9 juni 2009

Ordtavlor!

Ja nu har nu har jag lugnat ner mig något och min frustration över att jag inte är så datatekniskt lagd har lagt ner sig... Men jag vete sjuttsingen om inte min blogg såg bättre ut innan. Få se hur lång tid det tar innan jag ångrar mig igen.


Jag hittade något annat som var mycket roligare än bloggdesign! På Wordle´s hemsida kan man göra sin egen ord konst! Jag gjorde en "tavla" till min sambo Magnus och en med mina favorithobbies!



Om du vill att ett ord ska bli större skriver du det bara två gånger!
Oj nu blev klockan mycket! Tiden går fort när man sitter framför datan! Sov så gott allesammans.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker din blogg ser jättefin ut nu! Blir glad av alla färger!!! Vilka fina tavlor, ska gå in där och kolla! Ha en bra dag! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Va fint här är!!! Gumman du är bäst =) Kram

    SvaraRadera