måndag 15 juni 2009

Helgen i Smygehuk!

Nu är helgen över! Den som jag har kämpat för i flera månader. Men det var det värt!
Tomtarna gick över förväntan bra och jag sålde många trots att det inte är "tomtesäsong"!
Nu ska jag inte gjuta något i betong på lääänge...
Här är lite bilder på hur mitt marknadsbord såg ut i helgen.

Här är jag bakom bordet och knyter makramé armband.

På söndagen kom min väninna Liselott och gjorde mig sällskap och sålde sina egendesignade och handgjorda förstås smycken. Gå gärna in och titta på hennes hemsida:
Liselotts Engla Smycken där hon har försäljning.


Här är ett makramé armband jag fick göra till en liten 7 - årig flicka. Hon fick välja färg och pärlor själv.


Mina betongtomtar!
Tack Liselott för att du tipsade mig om Smygegillet.
Tack Emma för att du ställde upp och hjälpte mig med det sista förberedelserna och att du kunde komma ut till Smyge med saker jag hade glömt hemma....
Tack alla som kom förbi och tittade och handlade. Det betydde jätte mycket för mig.
Kram Elin.




Bilder: Privata.



3 kommentarer:

  1. Grattis vännen....vad roligt att det gick bra med försäljningen. Hoppas att det blev nåt kvar så jag oxo kan få ståta med en tomte från dig.
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut! Är superstolt över dig! Kram Kram kusinvitamin

    SvaraRadera
  3. Tack själv Elin det va mysigt Kramen

    SvaraRadera