torsdag 25 februari 2010

Snö, snö och åter snö...

Bild lånad ifrån: Blocket
Bildtext: Pris: 2000:- Säljer nu mina 2 snöhögar då ja tycker dom blivit lite för stora och skymmer utsikten när jag ska backa ut min bil. Dom kan skickas över hela landet men då står köparen för frakten.
Jag nås endast via mail efter kl 16.
Ps. Vid stor efterfrågan kan jag ev fixa fler.

Jag är ingen större naturfotograf. Skulle vilja visa er fantastiska bilder på hur mycket snö vi har haft här nere i sydliga Skåne de senaste veckorna. Under de 15 åren jag har bott här nere i södra Skåne har jag aldrig varit med om att snön har varit så långvarig.

Men om man skulle kunna sälja snö till eskimåerna hade den här killen nog varit miljonär vid det här laget!

Kramar Elin.

1 kommentar:

  1. Hihihi, fyndig annons!
    Synd att vi inte kan skicka den för att fylla på uppe vid Antarktis.
    Min skulle jag skänka gratis -vilken miljövinst!!!Kram Milla

    SvaraRadera