torsdag 4 februari 2010

3 galjar

Hu! Nu är jag äntligen på benen igen! Har varit sängliggande ett par dagar i en elak influensa. Därför det har varit tyst ett par dagar här på bloggen.
Har inte blivit mycket gjort här hemma heller men tänk vad man kan stöka ner fast man gör ingenting?

I helgen gjorde jag iallafall ett par loppisfynd på Erikshjälpen. 3 tuffa galgar som passar perfekt till min "herrbetjänt" (vet inte vad den kallas?) som jag hittade på en annan loppis i somras. Så nu kanske jag kan få lite bättre ordning här hemma?


Hade först tänkt att måla betjänten vit men ångrade mig när jag kom hem med den. Sen så gillar både jag och min sambo den retro stilen.


(Hunden - Ida kommer från Goldbullies kennel ej från Erikshjälpen!) ;)

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar Elin.

4 kommentarer:

  1. Synd....för annars hade jag nog kunnat åka en gång till Trelle och erikshjälpen.....kunde tänka mig en sån som Ida.
    Gillade betjänten oxo. Det är helt rätt - det heter Herrbetjänt den möblen. Googla den så ska du få se.
    Kram//AC

    SvaraRadera
  2. Ida ser ut å vakta betjänten=) Hon kanske vill ha den själv? Den ser väldigt praktisk ut.
    Ha en bra helg!
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  3. Vilken sjukt söt hund! Väldigt härlig blogg du har också, kommer besöka den ofta :)

    /Sara (http://pysselochinredning.blogg.se)

    SvaraRadera
  4. Fina galgar, men hunden är nog finare. Så skön!

    SvaraRadera