torsdag 3 september 2009

Piffat symaskinsbordet!

Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig från början men... Det är väl rätt så ok iallafall tills jag har bestämt mig vad jag ska göra för bordskiva till mitt gamla symaskinsbord. Klicka här så kan du se från ett tidigare blogginlägg hur den såg ut ursprungligen.

Iallafall så har jag bara målat den svart undertill för att inte träet ska synas och sedan har jag häftat på en vaxduks tyg från Stoff & Stil.



Min tanke från början var och är att jag ska klä bordskivan med mosaik eller göra en ny med betong. Men eftersom jag inte kan bestämma mig får det bli så här sålänge. :) Det får väl bli ett vilande projekt...

Lampan som hänger ovanför fyndade jag på Claes Ohlsson för 99 kr.


Kram Elin.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar