måndag 9 november 2009

Tomtar på gång!



Nu är det fullt ös i min tomtefabrik igen. Lite sent och oplanerat denna gången eftersom jag egentligen inte lyckades boka in mig på någon julmarknad i tid i år. Men tack vare mina goa vänner; Lise och Lottie lyckades jag komma med på ett par stycken iallafall!



Så här ser det nu ut på mitt köksbord för tillfället. Jag gör svarta, röda, vita och grå luvor till mina tomtar. Så det blir inte mycket annat pyssel de närmaste dagarna. :)

Ha en fortsatt bra vecka!

Kramar Elin.

7 kommentarer:

  1. Oj, vad tomtar. Ja, då har du lite att stå i. Tomtarna är ju jättefina. Lycka till på marknaderna sen.
    Ha en bra dag!
    Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Men så söta tomtar du gör! Riktigt mysiga :)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så häftiga så :) Roligt att komma igång med ett pyssel .Och betong ljusstaken kanon kul med att du visar hur du gör dom kanon bra :)

    SvaraRadera
  4. Härligt med tomtefabrik! Lycka till på marknaden. Tack för besök hos mig, välkommen åter!

    SvaraRadera
  5. hej
    kul att di hittade till min blogg .. men hur .. alltid kul att veta...
    häftiga tomtar... jag har ägla produktion och du tomtar ...
    var ligger östraby??hade varit kul att se dina tomtar live,.
    nu är du med i utlottningen av en ängel.. kram N

    SvaraRadera
  6. Jag sysslar med betong! Vad gjuter du tomtarna i för form? Jag har spanat sen förra året då jag såg första tomten efter lämplig form men inte hittat. Spana gär ain på min blog och lämna ett svar så gör du mig superlycklig =)

    Annika

    http://heartofconcrete.blogg.se

    SvaraRadera