fredag 6 november 2009

Ett litet hjärta!

Igår var jag hemma hos en väninna och pysslade lite. Det blev inte så mycket pysslande för mig eftersom jag mest satt och pratade och fikade! Hi hi!

Men jag lyckades knåpa ihop några hjärtan iallafall... Till de använde jag mig utav en elefantråd som jag formade till ett hjärta. Sedan virade jag runt en typ bollfrans runt om. Några prismor från en gammal kristallkrona och ett rött juligt tygband fick bli dekoration på också.

Ha en fortsatt bra fredagskväll!

Kramar Elin.

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg du har! Glad att jag hittade hit, här finns så mycket inspiration att hämta.
    Hjärtat blev riktigt fint =)
    Kommer att återkomma.
    Ha en fortsatt mysig fredagkväll!
    Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt att pyssla tillsammans! Vackert hjärta du fick till också :)

    Gillar kakburkarna i inlägget nedan!

    Kraam och trevlig helg

    SvaraRadera