söndag 15 november 2009

Pysselhelg!

Nu i helgen har jag varit hemma hos min väninna Lottie och vi hat haft en riktig pyssel-mara! Jag har bara fortsatt att tillverka mina vanliga betongtomtar, så inget mer spännande än det... ;) Men jag fick mycket gjort iallafall!
Lottie är jätte duktig på allt som har med scrapbooking att göra och har inrett ett helt rum med det. Tänk ett sådant rum skulle man ha hemma!
Nu i helgen gjorde hon jätte fina blommkort som du kan se på en av de små bilderna. När du drar ut blomman ur krukan kommer det som en liten flik där du kan skriva din hälsning. Och så min favorit förstås som jag också har provat på en gång; godisburken! Grunden med den är en målarfärgsburk (oanvänd förstås) som hon har scrappat och dekorerat på. Perfekt gå bort present tycker jag.
Hoppas ni har haft en bra och pysslig helg med!

Kramar Elin.

Ps. Förlåt om bilderna är väldigt små och otydliga, men jag håller på att lära mig Picassa foto redigerings program. :/ Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar