måndag 23 november 2009

Snart Jul!

Nu är det jul igen! Iallafall här på "Min vrå..." ! Fast egentligen har jag ju fuskat lite innan eftersom ett par av mina inlägg här tidigare har haft jultema. Men nu är det på riktigt. ;)


Nu i helgen var jag och min sambo och hälsade på min pappa och hans fru som bor i Småland. De bor mitt i skogen och det är helt underbart att få vandra runt där. Tyst och lugnt, som balsam för själen.
Jag passade också på att plocka med mig lite ris och mossa till årets jul- arrangemang och pyssel. Snart är det ju dags att plocka fram adventsljustaken. Fast det har jag ju redan gjort eftersom jag gjöt min adventsljustake i betong för ett par veckor sedan.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kramar Elin.

Ps. Tänk på att fråga markägaren om lov innan du plockar mossa ris eller ev. något annat. Ds.

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du lämnade en kommentar! Vilken trevlig blogg du har! :-) Hoppas att du också får en bra fortsättning på veckan!

    SvaraRadera