söndag 11 april 2010

Pyssel på "G"

Så här ser mitt köksbord ut för tillfället! Som ett mindre världskrig. Betongdammet det yr och det kladdas och joxas. Som ni förstår äter vi inte här förtillfället. Men min sambo gråter inte för det. Han tycker att det är jätte mysigt att äta vid soffbordet framför tv'n.
Vad jag gör kommer jag att återkomma med men det kan ni nog lista ut ändå. ;)


Annat som ska komma igång är mina betongtomtar också. Det är såå roligt med betong och man kan göra så mycket. Nu ska jag gå och fortsätta med mitt pyssel.

Kram på er alla!
/Elin.

7 kommentarer:

  1. Åh, tack för att en bild på tomtarna kom up;) De är ju jättefina..säljer du dina grejer eller är det bara ett rent nöje? Kul det verkar vara med betong. Går verkligen att göra mkt olika saker i det materialet;) Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Dina fina tomtar gillar jag:)
    Ha en tevlig Dag/Annika

    SvaraRadera
  3. Det är så kul att se dina betongprojekt. Jag måste börja planera några egna. :-) Jag vet inte alls vad jag kommer att tycka om att hålla på med betong. Men jag "måste" ju testa allt som ser kul ut. :-D

    Jag är inte superbra på scrapbooking heller. Jag har aldrig riktigt fattat grejen med det. Eller så har jag fattat, men är för rastlös och kan inte hålla mig till EN sorts pyssel så länge, så att jag typ kontinuerligt kan dokumentera saker i ett album. Jag hinner tröttna. ;-)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Jag har inte kommit längre än till tanken när det gäller betongpyssel, men jag är jättesugen på att testa och blev det än mer när jag såg dina fina tomtar.

    SvaraRadera
  5. wow fräna nu vart jag dö sugen men nyss städat upp efter betong bokstäver :) Får testa detta en annan dag . Kul tips

    SvaraRadera