onsdag 20 maj 2009

För lite tid!

Ibland går dagarna fort, väldigt fort man hinner inte riktigt med alltid. Precis så är det med mig nu... Jag önskar jag bara kunde stanna tiden en stund men tyvärr så funkar det ju inte så.
Men nu ska jag och min sambo iväg norröver landet och hälsa på lite släktingar över helgen så det ska bli en skön avkoppling!

Bild privat: En utslagen Ozzy!
Som vanligt har jag fler pysselprojekt på gång här hemma. Jag är snart färdig med "makeupen" av loppislampan jag köpte häromveckan, stolarna är slipade och väntar på målning Jag har också gjort några nya roliga blommpinnar med elefantråd och pärlor som jag skulle visa hur man kan göra! Men tyvärr är allt halvfärdigt och inget jag kan visa Er ännu. :(
Men jag lovar att så fort jag kan kommer jag lägga ut en massa roliga bilder!

Bild: aviga ellen
Tills vidare kan jag rekommendera er att titta in på aviga ellens blogg som ny länk på Mina favorit bloggar! Hon skriver om sitt pyssel; lite stickat, sytt, broderat och scrappat. Allt jag önskar jag också kunde!
Speciellt förtjust är jag i en bonad hon har gjort med applikations- och lappteknik (se bilden
ovan). Ta dig tid en stund och njut en stund av hennes vackra verk och kanske få lite inspiration till egen kreativitet!
Ha det nu bra allesammans! Jag återkommer nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar