onsdag 29 april 2009

Bara en dag...

Idag har det bara varit en sådan där lagom dag... Inget speciellt bara sådär lagom.
I morse ringde en gammal vän till mig. Ja gammal och gammal är hon inte men vän sedan gammalt! Jag blir så glad varje gång hon ringer. Hon är en av dom personerna som betyder mest för mig. Vi kanske inte umgås så mycket som vi gjorde förr men det betyder inget! Förr var vi som ett gammalt avdankat par! Ha ha! Va ihop i vått och torrt. Men livet går vidare och även om vi inte ses lika mycket numera så betyder hon lika mycket för mig som vän nu som då.

Idag var jag och Ida (min hund) på stranden. Det blåste lite men jag hittade en perfekt lä plats bakom en uppochner vänd eka. Jag älskar solen! Det är som en vitaminkick. Jag tror till och med att jag har fått lite färg i ansiktet utan att bränna mig!

Så så spännande var mitt liv idag! :) Men jag skulle vilja att ni lyssnar på denna låten innan ni surfar vidare. Jag tycker den är så bra...