fredag 2 oktober 2009

Recycling av cd - skivor!



Är det någon mer än jag som känner att de knappt lyssnar på en CD - skiva mer? När jag lyssnar på musik blir det oftast från Spotify eller att jag ser och lyssnar på någon musikvideo från YouTube.

Nu vill min sambo att vi ska börja rensa ut bland våra CD - skivor... pga platsbrist och att vi behöver utrymmet till annat.

Jag har nog lite svårt för att skiljas från dem. Men vad sägs om att göra en stol av dem?

Nja, kanske inte min smak men jag gillar recycling idén!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kramar Elin.



Bild lånad ifrån: Weburbanist

3 kommentarer:

  1. Oj vilken tuff fåtölj! Ja man kan återbruka det mesta =) hihi..
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Hej Elin vad roligt att du tittat in till mig. Välkommen tillbaka.

    Jag gillar också återbruk, det är så klokt att ta reda på det vi redan har. Att kunna återanvända istället för att köpa nytt jämt.Det är ju även roligt att kunna använda sin kreativitet på något som passar perfekt in i den egna miljön.

    Hade gott Lena

    SvaraRadera
  3. Sjukt cool!!!! En sån stol vill jag ha =) Kram

    SvaraRadera