måndag 20 september 2010

Styleroom

Där får jag mycket inspiration och ideer. Det bästa är med denna sida är att att allt är inte så perfekt och stylat utan mer personligt och verkligt. Jag beundrar alla de som är så modiga och lägger ut sina fina hem. Något jag själv aldrig skulle våga då jag tycker mitt inte är fint nog.
Det sämsta med Styleroom är att när man väl börjat titta på sidan flyger tiden lätt iväg och man fastnar...

Här har jag plockat ut några av mina favoritalbum med slumpmässigt utvalda bilder. Klicka på länken under bilden så kan du se hela albumet på Styleroom.

Alla bilder är lånade från Styleroom.





Ha det bra!
Kram Elin.

3 kommentarer:

  1. Uh ja, där gör man lätt av med ett par timmar:))
    Milla

    SvaraRadera
  2. Ja, nog finns det många härliga hem därute. Och visst är det som du skriver - man kan fastna i timmar!

    Ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Ja det är verkligen lätt att fastna på den sidan. De två sista bilderna du lagt upp är verkligen superfina, älskar den näst sista, den har jag spanat på många gånger :-)

    SvaraRadera