onsdag 26 maj 2010

Ny blogg!



Bild lånad ifrån: 365slojd.se


Ja så heter den nya hemslöjdsbloggen som Sofia Andersson startade nu i maj! En jätte kul ide tycker jag! Massor inspiration kan du hitta på denna sida och andra bra länkar till andra hemslöjdsidor.




Bild lånad ifrån: 365slojd.se


Det finns bla en jätte fin beskrivning om hur du gör dessa söta bollarna, eller hur du gör ett halsband av gamla knappar tex.


Titta in på denna inspirerande blogg! Klicka här så kommer du direkt dit.


Kram Elin.

3 kommentarer:

  1. Roligt med tips på nya bloggar =D
    Ska kika in där när det lugnat sig lite med allt här omkring skolavslutningstiden:)
    Härligt att det kommer fler sprudlande människor med ideér..
    Hoppas allt är bra med dig & inspirationen flödar:) Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh, äntligen har jag hittat hit! Så mycket roligt och fint. Härligt med händiga händer. (OBS! Händig betyder tydligen konstig/udda på gästrikemål (min pappa är därifrån), jag menar att man inte har tummen mitt i handen :))

    SvaraRadera
  3. Spännande ,måste gå in o kolla

    SvaraRadera