söndag 26 april 2009

Internet shopping!



Källa http://www.halens.se/


Nu har jag beställt dom! De är såå snygga! Fast mina är svarta med beige band. Tänkte att det skulle vara lättare att matcha med kläder. Sen vad det ju 30 % rabatt så det blev nästan hundra kronor billigare. Men vad dyrt det är med alla dessa avgifter... 105 kr extra för frakt och annat. Ja ja jag hoppas att skorna är värda det nu och att jag kan gå i dom!

Jag gillar konceptet med Internet shopping. Ibland kan jag tycka att det är lättare också att hitta kläder så. Jag köper en del på Tradera också. Där kan man också göra riktiga fynd.

Jag tycker det är jätte roligt med kläder men tyvärr har man ett par kilos övervikt runt midjan och de sk "lovehandels" eller "kärleksvolanger" som jag hellre vill kalla dom.

Ångest är det! Med stort Å när man ska prova kläder. Men jag tackar för att det är modernt med luftiga tunikor och oversize tröjor som kan täcka det mesta.

Ja nu är det bara att vänta och se när skorna kommer om de passar... så att jag kan matcha dem med en snygg tunika!

2 kommentarer:

  1. Sjukt snygga vännen!!!! Ser fram emot att se dem på =) Ser verkligen fram emot fredag. Ska bli jättetrevligt. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilket fint inlägg du gjort hos sos.
    Superkul att du bloggar om oss tycker vi.

    Fortsatt trevlig dag!
    Paula

    SvaraRadera